اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

سر کابل داخلی حرارتی کابل 185 1 م م bi

سر کابل داخلی حرارتی کابل 185*1 م م Bi

امتیازی ثبت نشده است

پارس مفصل آسیا

کد:

1682

کد فهرست بها :

22525

سرکابل ها حرارتی   :  

سرکابل به یک سری لوازمات مخصوص ولتاژ نامی آن کابل گفته میشود که باعث اتصال کابل فشار قوی به شبکه ویا شینه ویا هرمحل دیگر میشود.

وسایل مورد نیاز سرکابل که درون جعبه قرار دارد:کابلشو ،چسب زرد رنگ(کنترل استرس)،نوار آب بندی قرمز رنگ،نوار چسب برق مشکی رنگ،پارچه الکلی.REYCHEM های قرمز و مشکی رنگ

   سرکابل های حرارتی جهت اتصال کابل های فشار قوی و متوسط به تجهیزات برقی استفاده می شود.

سرکابل ها به دو نوع تقسیم می شود:

سرکابل فشار ضعیف( تا ولتاژ 1kV)

سرکابل فشار قوی ( تا ولتاژ 63kV)

در این نوع سر کابل ها از روکش Heat shrink که اساسا از پلی اتیلن کراس لینک تهیه می شود, استفاده شده و تا ولتاژ 63kVمی توان از این سرکابل ها استفاده کرد.

مزایا:

 به آسانی نصب می شود.

 از یک نوع سر کابل برای چند سایز نزدیک به هم می توان استفاده کرد.

 تاریخ مصرف محدود ندارد .

 از پلیمر مقاوم به اشعه UV و آنتی تراک تهیه شده است که در اثر تماس مستقیم با اشعه خورشید آسیب ندیده و مقاومت بسیار خوبی دارد

 

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا