اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

مقره سیلیکونی بشقابی 20 کیلو ولت

مقره سیلیکونی بشقابی 20 کیلو ولت

امتیازی ثبت نشده است

نیروگستر

کد:

2192

کد فهرست بها :

73310

مقره های بشقابی

این نوع مقره ها در خطوط انتقال فشار قوی و فوق توزیع و ولتاژ متوسط به کار می روند. در خطوط ولتاژ متوسط در مواردی که به هر علتی نیروی استقامت مکانیکی مقره باید از حدود نرمال و متعارف باشد (در پایه های کششی یا انتهایی، زاویه ای، اسپنهای بزرگ و یا استفاده از سیمهای سنگین) این نوع مقره ها مورد استفاده واقع می شوند. از مزایای این نوع مقره ها این است که چنانچه مقره دچار شکست الکتریکی شود، اجزاء چینی هادی را رها نمی کنند و سیم هادی به زمین نمی افتد. بنابراین در اسپنهای عبوری از جاده ها و نقاط حساس توصیه می شود که از این نوع مقره استفاده گردد

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا