اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

كيان ترانسفو

کیان ترانسفو

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع ترانسفورماتور های توزیع
پست کمپکت
مدیر عامل :
محمد باقر سوزنچی
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
 
تلفن دفتر :
 
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
مشهد- شهرک صنعتی فنآوری های برتر- بلوار صنعت- انتهای صنعت6
تلفن کارخانه :
051-32400638-45
فاکس کارخانه :
051-32400638-45
وبسایت :
www.kti-co.ir
ایمیل :
info@kti-co.ir
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان : خیابان نشاط- ساختمان نیک- واحد 3 -شرکت نیرومان صنعت- 32240158-031
درباره شرکت
 
صنایع کیان ترانسفو نخستین تولید کننده ترانسفورماتورهای پدمانتد از نوع معمولی، کم ظرفیت با لوازم اندازه‌گیری فشار ضعیف و سویچ‌خانه‌های روغنی با لوازم اندازه‌گیری فشار متوسط در ایران می‌باشد کارخانجات گروه صنایع کیان ترانسفو یکی از بزرگترین سایت‌های صنعتی ایران را در زمینه تولید تجهیزات صنعت برق با پیشرفته‌ترین ماشین‌آﻻت روز دنیا در اختیار دارد که با استفاده از دانش و تجربه متخصصان کارآزموده خود به تولید محصولات منحصر به‌فرد می‌پردازد. تولید انواع پست‌های کمپکت روغنی با تکنولوژی ترانسفورماتورهای wound core و 3D wound core برای نخستین بار در ایران یکی از افتخارات صنایع کیان ترانسفو در زمینه تولید محصولات تکنولوژیک به شمار می‌آید. گروه کارخانجات صنایع کیان ترانسفو با استفاده از امکانات وسیع تولیدی، آزمایشگاهی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مطابق با آخرین یافته‌های روز دنیا توانسته‌اند تولیدات خود را منطبق بر استانداردهای جهانی و نیازهای نوین صنعت برق عرضه نمایند و از جایگاه مناسبی در پروژ‌های عمرانی و صنعتی داخل ایران برخوردار شوند و سهم بالایی نیز در صادرات این محصولات کسب نمایند. گروه کارخانجات صنایع کیان ترانسفو شامل چهار واحد تولیدی در شهرهای مشهد، یزد و استان البرز(در آستانه راه‌اندازی) می‌باشد صنایع کیان ترانسفو مبتکر طرح‌های نوین صنعت برق هم اینک به عنوان نخستین تولید کننده پست‌های پدمانتد63 و 132 کیلو ولت در دنیا، توان فنی و مهندسی خود را به عنوان شرکتی پویا و پیشرو به اثبات رسانده است.
محصولات
 
آزمایشگاهی ایران و جهان گواهی‌نامه‌های تایپ تست دریافت دارد. پست های ساخت این شرکت از نوع روغنی است و از روغن به عنوان عایق و خنک کننده قسمت‌های فعال (active part)و سایر تجهیزات فشار متوسط استفاده می‌شود. پست‌ها و ترانسفورماتورهای تولیدی صنایع کیان ترانسفو از نوع هرمیتیک با بالشتک گاز (ازت) می‌باشد که در آن‌ها روغن با هوای بیرون در ارتباط نیستو تغییرات حجمی روغن به‌وسیله رادیاتور و محفظه بالشتک گاز جبران می‌شود. در ساخت مخازن پست‌ها از دو نوع رادیاتور وله‌ای و رادیاتور کلکتوری استفاده شده است که نوع وله‌ای آن از انعطاف‌پذیری خوبی برخوردار است و قادر به جبران بخشی از تغییرات حجم و فشار روغن ترانسفورماتور می‌باشد اما رادیاتورهای کلکتوری نسبتا صلب است و قابلیت ارتجاعی ندارد اما از استحکام بیشتری نسبت به نوع وله‌ای برخوردار است. همچنین تمامی محصولات صنایع کیان ترانسفو مجهز به ترانسفورماتورهای هسته حلقوی برای کاهش تلفات ترانسفورماتور در دو نوع مسطح و سه بعدی هستند که در حال حاضر از جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا به شمار می‌روند.
سوئیچخانه GIS در ردیف های 72.5 و 145 کیلوولت
پست کمپکت فوق توزیع 63/20 kv
ترانسفورماتور روغنی 3D Wound Core کم تلفات رده فشار متوسط
ترانسفورماتور خشک 3D Wound Core رده فشار متوسط
پست کمپکت فشار متوسط
پست کمپکت دفنی فشار متوسط
پست پیش ساخته زمینی
پست کمپکت نیمه روغنی رده فشار متوسط
انواع سویچخانه گازی فشار متوسط (تولیدی شرکت تام نیروی پارسیان)
پست کمپکت پل مانند(رفع حریم فشار متوسط)
باسداکت فشار ضعیف (تولیدی توان تجهیز توس)

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا