اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

سیم و کابل ابهر

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
کابل های فشار متوسط مسی و آلومینیومی
کابل های خودنگهدار فشار ضعیف و فشار متوسط
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- سهروردی شمالی- خیابان خرمشهر- مقابل شهرداری- پلاک62
تلفن دفتر :
021-88762592-88762470
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
جاده ترانزیت تاکستان به ابهر-9کیلومتری ابهر- قبل از تلمبه خانه شرکت نفت
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.abharcable.com
ایمیل :
headoffice@abharcable.com
درباره شرکت
 
شرکت سیم و کابل ابهر که یک شرکت کاملا خصوصی بوده، در سال 1992 توسط شخصی کارآفرین و مبتکر بنام مرحوم مهندس حسین کلاهی در استان زنجان که کاملا نزدیک شهر و در دسترس شبکه وسیع خطوط راه آهن قرار داشته و از هر جهت از نظر حمل و نقل و هزینه های بندری و شهری مقرون بصرفه میباشد تاسیس گردیده است.
با شروع تولید از سال 1995 و توسعه امکانات و تواناهائی که از هر جهت وجود داشت این شرکت توانست با تولید کنندگان دیگری که جندین دهه قبل شروع به اینکار نموده بودند رقابت نموده تا جائیکه در رده یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بی رقیب خود قرارگیرد. شرکت سیم و کابل ابهر هم اکنون با در اختیار داشتن 600 نفر پرسنل مجرب شامل 60 نفر مهندس عالیرتبه بطور تمام وقت در زمینی به مساحت 68000 متر مربع مسقف و 540000 متر مربع فضای آزاد مشغول فعالیت میباشد. این شرکت در حال حاضر بزرگترین و عمده ترین تامین کننده کابلهای ویژه جهت صنایع هیدرو کاربن های ایران ( صنایع گاز و نفت ) بشمار رفته و علاوه بر تامین نیازمندی های تعداد زیادی از پروژه هائی که شرح مختصر آنها در لیست رفرانس مشتریان داده شده است ، تعداد بیشماری از پروژه های موجود دیگر را تامین مینماید.
شرکت سیم و کابل ابهر با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و ماشین آلات کابلسازی روز جهان و همچنین با در اختیار داشتن بهترین مهندسین با ذوق و مبتکر و همچنین مشاورین با تجربه اروپائی توانسته است بسیاری از بهترین های صنعت کابل ایران را مانند تولید کابلهای نسوز هالوژن فری که مصرف عمده آنها بیشتر در متروی تهران و حومه بوده و همچنین کابلهائی با روکش سرب که برای مصارف صنعت نفت و نیز کابلهای ویژه 132 کیلو ولت که جهت توزیع برق مشهد بکار میرود را تولید نماید. شرکت سیم و کابل ابهر تنها تولید کننده کابلهای داخلی بوده که توانسته است صنعت نفت ایران و همچنین بسیاری از مراکز پتروشیمی کشور را از واردات کابلهای ویژه بی نیاز نماید.
محصولات
 
 
سیم و کابل های ساختمانی
کابل های فشار ضعیف
کابل های فشار قوی
کابل های ضد آتش
کابل های خاص
کابل های هوایی
کابل های فشار متوسط
کابل های ابزار دقیق

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا