اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

مسبار کاوه

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
سیم مسی
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- میدان آرژانتین-انتهای خیابان الوند- نبش اهورا مزدا- پلاک 14- طبقه 3
تلفن دفتر :
021-88209353
فاکس دفتر :
021-88209352
آدرس کارخانه :
ساوه- شهرک صنعتی کاوه- خیابان 22 بهمن
تلفن کارخانه :
0255-2344885-7
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.mesbarkaveh.ir
ایمیل :
info@mesbarkaveh.ir
درباره شرکت
 
شرکت تولیدی مسبار کاوه با هدف توسعه و پویایی صنعت برق و تامین نیاز داخلی کشور و راهیابی به بازارهای جهانی در سال 1380 در شهر صنعتی کاوه تاسیس گردید. این شرکت با بهره گیری از تجارب و اندوخته های متخصصین کارآزموده و با برخورداری از پیشترفته ترین ماشین آلات روز دنیا از کشورهای فنلاند ، آلمان، انگلستان، ایتالیا، اسپانیا و. . . این افتخار را دارد که محصولات خود را مطابق استاندارهای جهانی جهت صنایع ، سیم و کابل، ترانس سازی ها ، پست سازها ، تابلوسازها ، ادارات برق و دیگر صنایع وابسته به صنعت مس تولید نماید.
محصولات
 
انواع باسپار ، کوپل و تسمه مسی
انواع تسمه مسی قلع اندود
انواع تسمه مسی با هدایت مطلوب جهت مصارف ترانس سازی
انواع سیم تابیده مسی
انواع هادی های مسی

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا