اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

توس فیوز

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع کلید مینیاتوری
لوازم اندازه گیری (کنتور)
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
 
تلفن دفتر :
 
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
مشهد- شهرک صنعتی توس- بلوار صنعت- شماره 375
تلفن کارخانه :
051-35413423
فاکس کارخانه :
051-35413426-35414390
وبسایت :
www.toosfuse.com
ایمیل :
info@toosfuse.com
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان: خیابان فردوسی- جنب بانک صادرات- فروشگاه وستون 32212515-031
درباره شرکت
 
شرکت دانش بنیان توس فیوز اولین و تنها تولید کننده انواع کلیدهای مینیاتوری تحت لیسانس AEG آلمان ( عضو مجموعه عظیم GE) در خاورمیانه می باشد که در سال ۱۳۶۹ در مشهد تاسیس و از سال ۱۳۷۸ تولید انواع محصولات را آغاز نمود. در حال حاضر بخش عمده ای از تولیدات شرکت را انواع کلیدهای مینیاتوری، محافظ جان، کنتورهای برق تکفاز و سه فاز دیجیتالی، هوشمند، خانه هوشمند و انواع قطعات صنعتی پلاستیکی از جمله پایه کنتورهای الکترونیکی برق تشکیل می دهد. همچنین این شرکت وارد کننده سایر محصولات فشار ضعیف AEG از جمله انواع کلیدهای محافظ جان می باشد.
توس فیوز با انتقال فن‌آوری و دانش فنی محصولات AEG گامی بلند در جهت خودکفایی، ارتقا کیفیت و تامین نیاز های صنعت برق کشور برداشته است. این محصولات دارای کلیه استانداردهای جهانی و ملی در صنعت برق از جمله ISO 9001:2008 ISIRI 10795-21, EN60898, IEC 898, VDE 0641, IEC 60947-2, ISIRI 2611 و ... می باشند. شرکت توس فیوز دارای دفاتر مرکزی ، بازرگانی و خدمات پس از فروش در مشهد و تهران، دفتر هماهنگی در هامبورگ آلمان و شبکه گسترده عاملین فروش در کلیه استانهای سراسر کشور می باشد.
محصولات
 
 
کلید مینیاتوری
کلید محافظ جان
دستگاه جمع کننده داده
پایه کنتور با قابلیت نصب انواع کنتورها
کنتور تکفاز دیجیتالی
کنتور سه فاز دیجیتالی
کنتور هوشمند تک فاز
کنتور هوشمند سه فاز

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا