اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

ارم شیمی آذربایجان

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
روغن ترانسفورماتور
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- الهیه- خیابان فرشته- خیابان مریم شرقی- ساختمان58- طبقه دوم- واحد5
تلفن دفتر :
021-22885362
فاکس دفتر :
021-22871372
آدرس کارخانه :
تبریز- جاده آذرشهر- شهرک صنعتی شهید سلیمی- آخر 45 متری اصلی
تلفن کارخانه :
041-24328006-8
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.aech.com
ایمیل :
info@aech.com
درباره شرکت
 
شرکت ارم شیمی آذربایجان با اهداف عالی در زمینه نیل به خود کفائی و قطع وابستگی و ایجاد اشتغال با نیرو های متعهد و دلسوز در سال 72 در شهرک صنعتی شهید سلیمی تأسیس و در سال 74 با ظرفیت اسمی 11000 تن در سال به دست وزیر محترم صنعت و معدن و تجارت وقت آقای مهندس نعمت زاده و مسئولین محترم محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت که در سال 79 به 27000 تن در سال ارتقا یافت تا جایی که هم اکنون اکثر شرکتهای توزیع برق و شرکت های تولید و تعمیر کننده دستگاههای ترانس و برخی شرکتهای خارجی جزو مشتریان این شرکت میباشند. در سالهای اخیر تولیدات این شرکت انواع روغنها و حلالهای صنعتی است که عمده ترین این روغنها ، روغنهای عایق الکتریکی ( روغن ترانسفورمر ) است که برای اولین با در ایران مطابق با استاندارد های جهانی IEC-60 296 و BS -148 و استاندارد ملی 2661 ایران تولید می شود و این شرکت با دارا بودن تکنولوژی لازم و کارشناسان مجرب و متخصص توانسته است تولیدات خود را با جدیدترین استانداردهای بین المللی منطبق نموده و از چندین شرکت خارجی و نیز از مراجع صاحب نظر داخلی از جمله پژوهشگاه های نفت و نیرو تأییدیه کیفیت داشته و روغن مورد نیاز صنایع مختلف را تأمین نماید . شرکت ارم شیمی آذربایجان افتخار دارد که پیشرو در عرصه ی تولید روغن های عایق الکتریکی با بالاترین کیفیت است و محصولات این شرکت بدون ایجاد مشکلات زیست محیطی بر روغنهای مشابه خارجی برتری دارد.
شرکت ارم شیمی آذربایجان دارای گواهی نامه بین المللی ISO 9001 - 2009 بوده که در سایت JAS-ANZ . Joint Accreditation System of Australia and New Zealand ثبت گردیده و قابل رد یابی می باشد.
علاوه برروغن های عایق الکتریکی تولیدات شرکت ارم شیمی آذربایجان شامل انواع پارافینهای صنعتی و انواع روغن های حل شونده مانند آب صابون ، روغن استرچ و روغن دوک و روغن توربین و انواع حلالهای صنعتی و سایر روغنهای درخواستی مشتریان مطابق آنالیز و نمونه دریافتی از آنها میباشد. این شرکت افتخار دارد که در عرصه تولید روغنهای الکتریکی با بالاترین کیفیت پیشرو می باشد و محصولات آن بدون ایجاد مشکلات زیست محیطی بر روغنهای مشابه خارجی برتری دارد .

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا