اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

سیلیکاژل درخشان

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
سیلیکاژل
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان ولی عصر جنوبی- چهار راه مختاری- کوچه شهید جنابی- بن بست دوم- پ 1
تلفن دفتر :
021-88632430
فاکس دفتر :
021-88410676
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.silicagel-co.com
ایمیل :
info@Silicagel-co.com
درباره شرکت
 
شرکت تحقیقاتی سیلیکاژل درخشان در سال 1374 تاٌسیس گردید و دفتر مرکزی این شرکت واقع در استان تهران می باشد .کارخانه شامل بخش های مختلف مهندسی، توسعه، تولید، کنترل کیفی و واحد بازرگانی و ... می باشد. فعال ترین واحد شرکت بخش تحقیق و توسعه است که سالیانه بودجه قابل توجهی به این واحد اختصاص پیدا می کند. شرکت تحقیقاتی سیلیکاژل درخشان در سال 1376 موفق به دریافت گواهینامه ابتکار و اختراعات از سازمان تحقیقات پژوهش های علمی و صنعتی ایران گردید. از آنجا که توسعه پایدار در هر کشوری نیازمند تلاش علمی پژوهشگران و نوآوران آن جامعه است مدیریت شرکت تحقیقاتی سیلیکاژل درخشان بعنوان یک تولید کننده همواره طراحی و تولید محصولاتی با استانداردهای بین المللی و همچنین ارائه خدمات مطلوب به مشتریان را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده وقادراست انواع مختلف محصولات را براساس نیاز وسفارش مشتریان طراحی وتولید نماید . شرکت تحقیقاتی سیلیکاژل درخشان مفتخر است که با تولید محصولات رطوبت گیر خسارات ناشی ازتاثیر رطوبت بر صنایع مختلف را به حداقل رسانده و محصولات خود را روزانه به هزاران مشتری در صنایع مختلف و میلیون ها انسان در جهان عرضه نماید.
شرکت تحقیقاتی سیلیکاژل درخشان تنها شرکت تحقیقاتی تولیدی برجسته و معتبر در زمینه محصولات رطوبت گیر در ایران می باشد. این شرکت در سال 1374 شمسی در زمینی به وسعت 3500 متر مربع واقع در غرب استان تهران در شهرک صنعتی اشتهارد تأسیس گردید. این شرکت فعالیت اصلی خود را با گروهی متشکل از متخصصین زبده و مهندسین جوان فعال و با هدف جلب رضایت مشتریان و رفع نیاز آنها شروع کرد. نهایتاً پس از چند سال تحقیق و آزمایش، شرکت تحقیقاتی سیلیکاژل درخشان در سال 1378شمسی موفق به اخذ اولین پروانه بهره برداری و تولید انبوه از وزارت صنایع و معادن گردید. نیروی محرکه شرکت تحقیقاتی سیلیکاژل درخشان رهبری، ابتکار، خلاقیت و اعتقاد به حفظ محیط زیست و ارزشهای جامعه می باشد.
محصولات
 
 
سیلیکاژل آبی (گرانول | پرک )
سیلیکاژل نارنجی (گرانول | پرک )
سیلیکاژل بیرنگ (گرانول | پرک )
آلومینا فعال
مولکولارسیو
بسته بندی رطوبت گیر
کارت نشانگر رطوبت

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا