اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

لوله و پروفیل سپنتا تهران

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع لوله گالوانیزه
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
 
تلفن دفتر :
 
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
کیلومتر9 جاده قدیم کرج- نرسیده به اتوبان آزادگان- روبروی شهرک دریا- خیابان شهید باقری
تلفن کارخانه :
021-66250483-6
فاکس کارخانه :
021-66250478
وبسایت :
www.sepanta-tehran.com
ایمیل :
info@sepanta-tehran.com
درباره شرکت
 
پیدایش صنعت لوله و پروفیل فولادی در ایران، در اوایل دهه چهل خورشیدی را باید متقارن با تأسیس شرکت صنعتی سپنتا به عنوان اولین تولید کننده پروفیل در ایران دانست. به گونه­ ای که نام سپنتا مترادف و جایگزین نام پروفیل فولادی در آن دوره رواج داشت و تا سالها بعد نیز انواع پروفیل­ ها را به نام ”سپنتا“ می­شناختند. این شرکت در سال 1339 تأسیس و کارخانه تولیدی آن در تهران در سال 1340 به بهره برداری رسید. شرکت صنعتی سپنتا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، با دو کارخانه تولیدی در تهران (جاده قدیم کرج، کیلومتر 9 بزرگراه فتح کنونی) و اهواز (کیلومتر 5 جاده اهواز – خرمشهر) در جایگاه بزرگترین تولید کننده لوله و پروفیل در کشور قرار داشت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس مصوبات قانونی، این شرکت تحت پوشش وزارت صنایع و پس از آن بنیاد پانزده خرداد قرار گرفت و با توسعه خطوط تولیدی خود در کارخانه تهران و راه اندازی خط تولیدی کشش لوله و خط گالوانیزه ورق در کارخانه اهواز همچنان جایگاه خود را با تولید سالیانه سیصد هزار تن به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی این صنعت حفظ نمود.
در اوایل دهه 80 شرکت صنعتی سپنتا به شرکت سرمایه­ گذاری و صنعتی سپنتا تغییر نمود و کارخانجات تهران و اهواز به صورت شرکتهای سهامی خاص مستقل از یکدیگر، در کنار شرکت سپنتا پلیمر (تولید کننده لوله­ های پلیمری در اهواز) و شرکت نورد و لوله سپنتا مرند (استان آذربایجان شرقی، جاده مرند – جلفا) و شرکت ماشین سازی فراگیر سپنتا (شرکت طراحی و مهندسی و ماشین سازی در تهران) و شرکت پخش سراسری لوله و پروفیل سپنتا به عنوان زیر مجموعه شرکت صنعتی و سرمایه­ گذاری سپنتا (سهامی عام و عضو بورس سهام اوراق بهادار – تابلوی اصلی) به فعالیت تولیدی خود ادامه می­دهند.
کارخانه تهران هم اکنون با نام ”شرکت لوله و پروفیل سپنتا تهران“ با ظرفیت رسمی 140 هزار تن انواع لوله و قوطی و پروفیل فولادی و لوله گالوانیزه فعالیت می­نماید. این شرکت با داشتن 13 خط لوله­سازی و 5 خط پروفیل سازی و 9 خط تست هیدرواستاتیک، 3 دستگاه خط تست ادی کارنت و سه خط تولیدی لوله گالوانیزه و اخذ گواهینامه های استاندارد ملی در این صنعت شامل استاندارد اجباری 3360 برای لوله ­های گاز خانگی، استاندارد اجباری 3574 برای لوله ­های گاز شبکه، استاندارد اجباری 7336 برای پروفیل­های در و پنجره و استاندارد اجباری 3765 برای لوله­ های فولادی گالوانیزه و اخذ تأییدیه شرکت ملی گاز ایران برای تولید لوله­ های با استاندارد API و عضویت در فهرست بلند مناقصه گران دستگاه مرکزی شرکت ملی گاز ایران، انواع لوله­ های سیاه شوفاژی، گازی و گالوانیزه و لوله و قوطی­­ های مبلی و قوطی و پروفیل­ های صنعتی را تولید می­نماید.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا