اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

کوثر صنعت اسپادان

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع لوله گالوانیزه
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
اصفهان- بلوار آینه خانه- خیابان هفت دست شرقی- شماره 56111
تلفن دفتر :
031-36616151
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.kowsarpipe.com
ایمیل :
info@kowsarpipe.com
درباره شرکت
 
شرکت مهندسی بازرگانی لوله و پروفیل کوثر صـنعت اسپادانا با بیش از پانزده سال فعالیت مستمر و تخصـصی در زمینه صادرات ، تولید ، تـأمین و تـوزیع انواع لوله های فولادی در بخش های صنعتی ، پروژه های آبرسانی ، پایپینگ و همچنین واردات لوله های بـدون درز از کشـور های اکراین و رومانی توانسته است جـزو برترین شرکت های کشور در زمینه لوله های فولادی باشد. شرکت لوله و پروفـیـل کوثـر صـنعت اسـپادانا در شـهر اصـفهان مهد صنعت فولاد ایران تـأسیـس گـردیـده اسـت. این شرکـت با استـقرارسیستم مدیریت کیفیت موفق به اخذ گواهی نامه بین المللی (ISO ۹۰۰۱ : ۲۰۰۸) از شرکت (QUAY AUDIT LIMITED) انگلستان شده است. شرکت لوله و پروفیل کوثر پس از سال ها تجربه و با در اختیار داشتن پرسنل کارآمد و کادر فنی متخصص، حسن تعهدات و کیفیت کالا و خدمات را اتفاقی ندانسته و همواره در جهت بهبود مستمر کیفیت کالا و خدمات گام بر داشته است. امید است بتوانیم به آنچه گفته و اعتقاد داریم، عمل نمائیم.
محصولات
 
 
لوله گالوانیزه
لوله فولادی بدون درز
لوله فولادی درز جوش مستقیم
پروفیل و ورق فولادی

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا