اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

نورد و پروفیل ساوه

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع لوله گالوانیزه
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- بلوار کشاورز- ساختمان صفا- پلاک158
تلفن دفتر :
021-88958080
فاکس دفتر :
021-88953587
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.savehrolling.com
ایمیل :
Sales@savehrolling.com
درباره شرکت
 
کارخانجات نورد و پروفیل ساوه در سال 1354 با هدف تولید انواع لوله و پروفیل های فولادی با ظرفیت تولیدی 50.000 تن در سال تاسیس و بهره برداری گردید. مدیریت این کارخانه در راستای استراتژی توسعه بازار و افزایش تنوعات محصولات و نفوذ به بازارهای صادراتی برنامه ریزی دقیق خود را در جهت سرمایه گذاری با هدف ارتقاء کیفی و کمی محصولات آغاز نموده و هم اکنون حاصل تلاش و برنامه ریزی دقیق مدیریت این شرکت دستیابی به ظرفیت 2.000.000 تن در سال انواع مقاطع فولادی در سایزهای گوناگون می باشد.
اجرای سیاستهای توسعه بازار این شرکت باعث گردیده تا این شرکت در حوزه های مختلف بازار همچون انرژی، ساخت و ساز و خودروسازی حضور موفق و رشد پایدار را تجربه نماید. هم اکنون محصولات این شرکت در این صنایع کلیدی کاربردهای وسیعی همچون : لوله های گاز، آب، نفت، مقاطع صنعتی مربوط به قطعات خودرو و موتور سیکلت و همچنین انواع پروفیل ها و مقاطع مورد استفاده در صنعت ساختمان را دارا می باشد.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا