اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

برنا برق

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع پیچ و مهره
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
اصفهان- خیابان رباط سوم- نبش کوچه 43- ساختمان پارسه- طبقه دوم- واحد4
تلفن دفتر :
 
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
اصفهان- شهرک صنعتی مورچه خورت- خیابان کاوه- فرعی چهارم- پلاک 582
تلفن کارخانه :
031-34400144-34400134
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.bornabargh.com
ایمیل :
 
درباره شرکت
 
شرکت برنابرق اصفهان در سال 1380 با بهره­ گیری از دانش و تجربه نیروهای کارآزموده و متخصص در زمینه اجرای پروژه های برق رسانی تأسیس گردید و در سال 1386در پروژه­ های مختلفی، عمدتاً بعنوان مجری فعالیت نموده و از سال 1390 در زمینه تولید بعضی از محصولات مورد نیاز شبکه­ های برق­رسانی مشغول گردیده است. به طور کلی این شرکت از سه قسمت اداری، اجرایی و تولید تشکیل گردیده­ است که در ادامه به اختصار تشریح می­ شود.
بخش اداری : این شرکت در دفتر مرکزی با تعداد 7 نفر نیروی اداری جهت انجام امور حسابداری، تدارکات و… مشغول بوده که از کلیه امکانات نرم­ افزاری وسخت افزاری جهت پیشبرد اهداف شرکت بهره­ مند می­ باشد.
بخش اجرایی : عمده فعالیت این شرکت در این حوزه می­ باشد که از سال 1380 شروع و تاکنون ادامه دارد. در طول این مدت پروژه­ های مختلفی در شرکت­ های توزیع برق استان­ های اصفهان، یزد، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، شرکت شهرک­های صنعتی استان اصفهان و یزد، کارخانه ورق خودرو استان چهارمحال و بختیاری، کارخانه میثم کاغذ اصفهان، انرژی اتمی اصفهان، کارخانه سپاهان باطری و….. انجام گردیده است.
بخش تولیدی : بخش تولیدی این شرکت در سال 1390 در محل انبار این شرکت واقع در جاده دولت آباد آغاز گردید و سپس با خرید قطعه زمینی به مساحت 3000 متر مربع و ساخت بنایی به مساحت 1500 متر مربع به شهرک صنعتی مورچه خورت انتقال پیدا کرد. محصولات تولیدی این شرکت شامل انواع فیوز المنت 20 و 33 کیلوولت، انواع پیچ و مهره و دم­ خوکی، پایه ­های روشنایی گرد و چند وجهی، انواع آهن آلات مورد استفاده در شبکه ­های توزیع با توجه به نوع سفارش و همچنین بخش مربوط به گالوانیره گرم به روش سانتریفیوژ جهت تولیدات شرکت دایر می­ باشد.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا