اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

گروه صنعتی پارسه

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع یراق آلات
انواع پیچ و مهره
مدیر عامل :
حسن ایزدی
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
 
تلفن دفتر :
 
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
اصفهان- شهرک صنعتی دولت آباد- خیابان شمس تبریزی- بعد از نگین بار- روبروی صلصال سنگ سپاهان
تلفن کارخانه :
031-45838322
فاکس کارخانه :
031-45837140-2
وبسایت :
www.parseh-ind.ir
ایمیل :
info@parseh-ind.ir
درباره شرکت
 
مجتمع صنایع برق و تجهیزات پارسه در سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید تعدادی از یراق آلات شبکه های برق فشار متوسط وقوی و انجام عملیات گالوانیزه سرد بنام کارگاه فنی ایزدی فعالیت خود را آغاز نمود و در ادامه فعالیت با توجه به تغییر استانداردهای شرکت‌های برقی اضافه نمودن عملیات گالوانیزه گرم الزامی به نظر می‌رسید به همین دلیل از سال ۱۳۷۸ کارگاه فنی به سپاهان رویه با رویکرد تولید قطعات در حد استانداردهای جدید تغییر نام داد و امکانات و توانایی‌های بیشتری به امکانات قبلی افزوده شد در این راستا با گسترش تقاضا و پتانسیل تخصصی بالای پرسنل فعال در این مجموعه بر آن شدیم تا در حد امکان تمامی قطعات و یراق آلات سبک و سنگین را طبق استانداردهای شرکتهای توزیع تولید و تحویل نمائیم و در سال ۱۳۸۳ مجتمع صنایع برق و تجهیزات پارسه با این توانایی که وظیفه اصلی آن تولید تجهیزات خطوط فشار قوی ۲۰ کیلو ولت اعم از کلیه یراق آلات شبکه و دکلهای مخابراتی ایرانسل همچنین تیرهای فلزی روشنایی فعالیت خود را گسترش داد و به منظور تخصصی‌تر کردن این امور، مجموعه اقدام به راه اندازی و ثبت شرکتهایی بشرح ذیل جهت تأمین هرچه بهتر مایحتاج خطوط فشار متوسط قوی و شبکه نموده است:
۱-شرکت تیرسازان سدید به شماره ثبت ۳۷۵۳۳ با امکان تولید انواع تیرهای بتنی اعم ار چهارگوش و گرد در سایزهای مختلف
۲-شرکت نیروهادی قراول به شماره ثبت ۳۷۶۱۳ نمایندگی شماره ۲۰۸ شرکت بازرگانی ایران ترانسفو جهت تأمین انواع ترانس و پست‌های زمینی در رنج‌های مختلف این مجموعه مفتخر است تا بعنوان عضو کوچکی از شبکه برق کشور گامی هرچند کوچک جهت تسریع هرچه بهتر و بیشتر پیشرفت این حوزه تخصصی بردارد.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا