اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

پارس حفاظ ( پارس فانال )

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع کلید اتوماتیک فیکس کمپکت
فیوز فشار ضعیف و فشار متوسط
انواع کنتاکتور روشنائی و کلید مینیاتوری
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان فلسطین شمالی- کوی شهید فیروز دهقان- پلاک4
تلفن دفتر :
021-88956738
فاکس دفتر :
021-88955197
آدرس کارخانه :
کرمانشاه- کیلومتر 8 جاده سنندج- جنب کابل باختر
تلفن کارخانه :
0833-4279998
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.parsfanal.co
ایمیل :
info@parsfanal.co
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان: خیابان فردوسی- مقابل بانک توسعه صادرات- شرکت پارس فانال 32205029-031
درباره شرکت
 
شرکت سیستمهای صنعتی فانال آلمان در دهه 1970 میلادی توسط شرکت وستینگهاوس آمریکا در آلمان تاسیس و با این نام شروع به فعالیت و تولید کرد و با ارائه اجناس متفاوت و کیفیتی برتر در صنعت برق خود را به جهانیان معرفی نمود. صنایع الکتریکی پارس حفاظ در سال 1363 در ایران تاسیس شد و بعد از یک دهه فعالیت در سال 1373 با نظارت و مشارکت فنی شرکت فانال آلمان و مشارکت بخش دولتی در ایران تحت لیسانس فانال آلمان فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات برق صنعتی آغاز کرد و هم اکنون نیز اولین تولید کننده اقلام برق صنعتی تحت لیسانس فانال آلمان در ایران می باشد که توسط بخش خصوصی مدیریت و هدایت می شود. مدبران و کارکنان شرکت پارس حفاظ در تلاشند تا با تولید محصولاتی با نام پارس فانال و ارائه خدمات منحصر به فرد خود، اطمینانی دوباره را به جریان علمی، صنعتی و تجاری صنعت برق کشور تقدیم نمایند. کلیه محصولات شرکت پارس حفاظ که با نام پارس فانال ارائه می شود دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. شرکت حدود شش سال است که دارای گواهی سیستم مدیریت کیفیت از توف اتریش بوده و کلیه مراحل تولید و فروش بر اساس این سیستم انجام می گیرد و با توجه به آن مشتری مداری جزء اصول خط مشی شرکت می باشد. شرکت صنایع الکتریکی پارس حفاظ علاوه بر دارا بودن پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن استان کرمانشاه موفق به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری از سازمان استاندراد و تحقیقات صنعتی ایران گردیده و لذا پس از آن محصولات خود را با نشان استاندارد به بازار عرضه داشته است. بدیهی است نشان مذکور گواه کیفیت مناسب و کنترل شده محصولات می باشد.
محصولات
 
 
کلیدهای مینیاتوری تکفاز و سه فاز
کلیدهای محافظ جان
کلیدهای اتوماتیک کامپکت و هوایی
کنتاکتورها و رله ها
رله حرارتی
شاسی فرمان و چراغ سیگنال
کلید حرارتی
ترانس جریان ولتاژ
کلید گردان
کلید فیوز
فیوز کاردی پایه کوتاه و بلند
فیوز سیگاری
خازن های سیلندری
خازن های کتابی روغنی
رگلاتور های 6 و 12 پله

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا