اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

پارس نیروسان - نماینده رسمی LS

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
کلید اتوماتیک هوائی و کمپکت - دیژنکتور
انواع کنتاکتور روشنایی
مدیر عامل :
رضا مظلومی تبریزی
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان ولیعصر- چهارراه مطهری- ابتدای خیابان فتحی شقاقی- پلاک 3 - طبقه 5 - واحد 13 - شرکت پارس نیروسان
تلفن دفتر :
021-88709890-1
021-87133
فاکس دفتر :
021-88709484
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.panisun.com
ایمیل :
info@panisun.com
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان : پارس نیروسان اصفهان 2222698-031
درباره شرکت
 
در سال 1387، شرکت پارس نیروسان با ارائه خدمات، مطابق با استانداردهای معتبر جهانی موفق به اخذ گواهی نامه استاندارد ایزو 9001:2000 از شرکت TUV Intersert گردید. فعالیت گسترده شرکت پارس نیروسان در صنعت برق کشور با ارائه تجهیزات صنعتی تحت نمایندگی خود ، موجب ثبت نام این شرکت، به عنوان تامین کننده معتبر تجهیزات صنعتی LS با ضمانت 2 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله در شرکتهای توزیع نیروی برق استانهای سراسر کشور ، مناطق نفت مرکزی، مناطق نفت خیز جنوب، ملی گاز، توسعه صنایع پتروشیمی، کالای پتروشیمی، ملی مهندسی ساختمان نفت ایران و... گردید. شرکت پارس نیروسان برای ایجاد اطمینان خاطر بیشتر برای مشتریان خود، درخواست تست تجهیزات صنعتی LS را از پژوهشگاه محترم نیروی کشور مطابق با استاندارد ایران نموده و این تجهیزات هم اکنون علاوه بر دارا بودن استانداردهای بین المللی تائیدیه پژوهشگاه نیروی ایران را نیز دریافت کرده است. در سال 1386، نمایشگاه دائمی قطعات و همچنین مرکز آموزش این شرکت افتتاح شد که آموزش تجهیزات صنعتی LS را با اطلاعات به روز و ارتباط موثر و دائمی شرکت مادر در کره جنوبی برای تمامی درخواست کنندگان ، مشتریان و نمایندگان خود ارائه می دهد. همچنین بازدید از نمایشگاه این شرکت به صورت دائمی بوده و با هماهنگی واحد توسعه بازار پذیرای بازدیدکنندگان خود می باشد. در سال 1388، شرکت پارس نیروسان قرارداد انحصاری تامین خازنهای Eunsung از کشور کره جنوبی را نیز امضاء نموده و این قطعات را به لیست تجهیزات موجود خود اضافه نمود. این شرکت از سال 1383 تاکنون به عنوان نماینده برتر شرکت سیستمهای صنعتی LS میان تمامی نمایندگان LS در سراسر جهان شناخته شده و همه ساله لوح تقدیر Platinum و گوی کریستال نماینده برتر همراه با هدایای ارزشمند از ریاست محترم شرکت LS دریافت می نماید.
تجهیزات صنعتی ال.اس برای تمامی محصولات خود دارای ضمانت دوساله بوده که شرکت پارس نیروسان توزیع این سری محصولات را با هولوگرام شرکت در اختیار دارد. محصولات فوق که درحوزه تخصصی برق تولید می شوند درحال حاضر شامل انواع کلیدهای اتوماتیک در کلیه آمپرها، کلیدهای هوایی، کنتاکتورها و رله های اضافه بار، فیوزهای مینیاتوری و کلیدهای محافظ جان برای مصارف خانگی تا کارخانه های بزرگ صنعتی، کنتاکتورهای خازنی، رله های الکترونیکی و دیجیتالی و کلیدهای حرارتی و مواردی از این دست در رنج ولتاژ پا یین و کلیدها و کنتاکتورهای وکیوم در رنج متوسط است که با رقابتی تنگاتنگ با برندهای مختلف و قدیمی اروپایی و آسیایی سعی در پاسخگویی به نیاز مشتریان دارد. این در حالی است که محصولات ارائه شده از سوی پارس نیروسان در کشور از سوی سازمان های بزرگ بین المللی ارائه کننده گواهی های کفیت موفق به اخذ استانداردهایی IEC و تاییدیه از آزمایشگاه های معتبر KEMA (هلند) و CESI (ایتالیا) شده است. در ایران نیز شرکت پارس نیروسان به عنوان نماینده رسمی و انحصاری شرکت سیستم های صنعتی ال.اس پس از انجام تست های مختلف روی محصولات خود، موفق به اخذ تاییدیه پژوهشگاه نیرو شده است. همچنین این شرکت برای تولیدات ال.اس از شرکت های توزیع برق استان های کشور نیز تاییدیه های لازم را دریافت کرده است. از سوی دیگر شرکت سیستم های صنعتی ال.اس برای پیشبرد اهداف بلندمدت خود برای جوابگویی به نیازهای روزافزون و رو به گسترش مشتریان در سراسر جهان، تولیدات جدیدی تحت عنوان Sosul را به بازارهای جهانی ارائه کرده است. این تولیدات به علت ارتقای کیفی بیش از گذشته نظر مشتریان فراوانی را به خود جلب کرده است. کیفیت بالا، قیمت مناسب و رقابتی، ضمانت بدون قید و شرط ، خدمات پس از فروش در سطح بالا از مواردی هستند که شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی را تشویق به استفاده از این تولیدات می کند. شرکت هایی هم چون توزیع برق های سراسر کشور، مجتمع های مختلف پتروشیمی، شرکت های مختلف نفت و گاز در سراسر کشور، تابلوسازی های بزرگ و شرکت های آب و فاضلاب تنها بخشی از استفاده کنندگان از این تولیدات هستند که از خدمات پس از فروش و ضمانت محصولات ارائه شده از سوی شرکت رضایت خود را نشان داده اند. هم اکنون اکثر شرکت های توزیع نیرو، حدود 90 درصد محصولات پارس نیروسان را مصرف کرده که خود شرکت های توزیع مارک LS را تأیید کرده و از کیفیت آن اطمینان دارند، شرکت های نفتی نیز حدود 20 درصد محصولات پارس نیروسان را مصرف می کنند ولی این شرکت امیدوار است تا اواخر امسال بتواند چهار درصد مواد مصرفی شرکت های نفتی را تأمین کند. از دیگر برنامه های آینده شرکت این است که تولیدات را در زمینه کلیدهای اتوماتیک تا کنتاکتورها گسترده کند
محصولات
 
 
کلیدهای هوایی
کلیدهای مینیاتوری

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا