اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

ایستا توان صنعت - نماینده رسمی ETI

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع فیوز فشار ضعیف و فشار متوسط
انواع کنتاکتور روشنایی
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان ولی عصر- روبروی درب اصلی پارک ملت- خیابان شناسا- پلاک 35- طبقه سوم- شرکت ایستا توان صنعت
تلفن دفتر :
021-22028028-22027973
فاکس دفتر :
021-22055765
آدرس کارخانه :
ساوه– شهرک صنعتی کاوه- خیابان 22
تلفن کارخانه :
0864-2345521
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.etico.ir
ایمیل :
 
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان: خیابان فردوسی- خیابان موحدیان- چهار باغ خواجو- مقابل خواجو- مجتمع برق ادیسون- فروشگاه برق آتنا 32200389-031
درباره شرکت
 
شرکت ایستا توان صنعت ( سهامی خاص) با بیش از 15 سال سابقه، در زمینه تولید و توزیع بیش از 8500 نوع از تجهیزات برق صنعتی مورد استفاده در تابلوهای توزیع، فرمان، اتوماسیون، اندازهگیری، روشنایی و اصلاح ضریب قدرتی ( خازنی) در سطوح مختلف فشار ضعیف و متوسط در تاسیسات مسکونی و صنعتی ( صنایع مادر انرژی، مخابرات، نفت و ترابری) تحت لیسانس کمپانی معتبر ETI فعالیت می نماید. کمپانی ETI فعالیت خود را از سال 1960 در کشور اسلونی، عضو اتحادیه اروپا، آغاز کرده و بتدریج با گسترش بازار خود، 8 کارخانه بزرگ دیگر در سایر کشورهای اروپایی از جمله آلمان و لهستان راه اندازی نموده است. کلیه محصولات این شرکت از گارانتی برخوردار بوده و علاوه بر استاندارد ملی ایران و تاییدیه های مراجع ذیصلاح از جمله شرکت تواتیر و پژوهشگاه نیرو دارای گواهی استانداردهای معتبر اروپایی همچون VDE، KEMA، IEC، CE، CESI می باشد.
همچنین صلاحیت محصولات این شرکت از سوی شرکت ارتباطات زیر ساخت ( وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات)، دانشگاه شهید رجایی، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت جابون ممورد ارزیابی و تایید قرار گرفته است و همچنین شرکت ایستا توان صنعت در فهرست تامین کنندگان کالای شرکت نفت و نیز گروه مهندسی مپنا قرار دارد. علاوه بر توزیع و فروش از طریق 35 نمایندگی در سطح استان های کشور، به شرکت های توزیع برق، برق منطقه ایی – استان ها، شرکت های بخش مسکن و راه ترابری، شرکت های کنتور سازی مطرح، مجتمع های پتروشیمی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، کارخانجات، بیمارستانها، شرکت های تابلو سازی و پیمانکاران معتبر عرضه می گردد.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا