اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

فن اکسین ویرا - نماینده رسمی FANOX اسپانیا

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
رله های ثانویه
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان قائم مقام فراهانی- کوچه بیستم- پلاک 7- واحد 6 - شرکت فن اکسین ویرا
تلفن دفتر :
021-88140081
فاکس دفتر :
021-88140067
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.fanoxin.com
ایمیل :
info@fanoxin.com
نمایندگان
 
نماینده اصفهان: خیابان صغیر اصفهانی- روبروی مسجد رضوی- ساختمان مهدی-طبقه سوم- واحد 12 - شرکت پرتو دانش 32299653-031
درباره شرکت
 
شرکت فن اکسین ویرا در سال ۱۳۸۸ باهدف ارائه تجهیزات با کارایی و کیفیت بالا تأسیس شد. این شرکت در سال ۱۳۸۹ به‌عنوان نماینده انحصاری شرکت Fanox اسپانیا در ایران معرفی شد و به فعالیت‌های خود در ارائه محصولات در زمینه حفاظت و کنترل قوت بخشید. در سال ۱۳۹۳ با توجه به نیازهای بازار به راه اندازهای نرم باکیفیت بالا طی قراردادی نمایندگی انحصاری شرکت AuCom در ایران را دریافت نمود و فعالیت‌های خود را در زمینه تأمین راه اندازهای نرم (Soft Starters) آغاز نمود.
لازم به ذکر است که محصولات FANOX این شرکت دارای تأییدیه از شرکت توانیر می باشند. همچنین این شرکت موفق به اخذ تأییدیه و ورود به وندور لیست شرکت مپنا، شرکت نفت فلات قاره، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت ایران، و نیز شرکت های پتروشیمی از جمله پتروشیمی بیستون، پتروشیمی پردیس، پتروشیمی کرمانشاه، پتروشیمی لرستان، پتروشیمی مهاباد، پالایشگاه و پتروشیمی شازند امام خمینی و شرکت صنایع ملی مس ایران گردیده است و محصولات این شرکت توسط شرکت های تابلوساز در پروژه های مختلف پارس جنوبی و نیز نیروگاه های مختلف در سطح کشور مورد بهره برداری قرار گرفته است و همچنین موفق به ورود به وندور لیست شرکت های توزیع، از جمله شرکت توزیع تهران بزرگ و نیز استان های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، همدان، سمنان، گلستان، گیلان، مازندران، اصفهان، یزد، شرکت توزیع نیروی برق شهر تبریز و شیراز و … . نیز وندورلیست شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور گردیده است. و همچنین دارای تأییدیه های بین المللی در آزمایشگاه های مرجع بوده و کلیه محصولات دارای گارانتی 18 تا ۳۶ ماهه و خدمات پس از فروش ۵ ساله در ایران می باشند.
اکنون این شرکت با داشتن کادر مجرب در زمینه فروش و خدمات فنی توانسته است در زمره شرکت های فعال . موفق در صنعت برق قرار گیرد. از جمله اهداف اصلی این شرکت، ارائه خدمات پس از فروش مناسب در جهت جلب رضایت مشتریان می باشد.
شرکت FANOX در سال ۱۹۹۲ تاسیس گردید و به تولید گستره وسیعی از محصولات حفاظتی با کیفیت بالا مبادرت نموده است و با توجه به داشتن تیم R & D قوی و مجرب هرساله محصولات با طراحی جدید را روانه بازار می کند. این شرکت پیشرو در زمینه طراحی و تولید رله های دوال پاور و اضافه جریان برای فیدرها، پست های برق و … می باشد. از جمله مشخصه های خاص محصولات تولیدی می توان به قابلیت ارتباط از راه دور، وجود تعداد بالای فانکشن های حفاظتی، نرم افزار خاص طراحی شده برای رله های ثانویه و … اشاره کرد.
محصولات
 
 
ترانس جریان
ترانس جریان کور بالانس
سافت استارتر
رله کنترل فرکانس
رله حرارتی
رله حفاظت ژنراتور
رله حفاظت جریان فیدر
رله های SIA

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا