اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

توان پیشتاز کلید - نماینده رسمی دمیتاش ترکیه - MS

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع سکسیونر گازی داخلی - دیژنکتور
رله های ثانویه
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- جاده مخصوص کرج- سه راه ارج– بلوار گلها- پلاک59- واحد 2- شرکت توان پیشتاز کلید
تلفن دفتر :
021-44521486-44521489
فاکس دفتر :
021-44521209
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.tavan-pishtaz.ir
ایمیل :
 
نمایندگی ها
 
نمایندگان اصفهان : اصفهان تابلو - سپاهان تابلو - آلفا برق
درباره شرکت
 
توان پیشتاز کلید (سهامی خاص) در سال ۱۳۸۹ با اتکا به تجارب مدیران و متخصصین خود در زمینه عرضه و پشتیبانی فنی تجهیزات و ادوات برق صنعتی، اقدام به عقد موافقتنامه همکاری به عنوان نماینده انحصاری با شرکت دمیتاش ترکیه (DEMITAS POWER SYSTEMS) نموده‌است.
توان پیشتاز کلید با توجه به ده سال تجارب موفق مدیران خود در الکترو پیشتازغرب - نماینده رسمی شرکت اشنایدر الکتریک - در زمینه تأمین تجهیزات برق صنعتی برای طیف وسیعی از مصرف کنندگان نظیر تابلوسازان، پیمانکاران و مصرف کنندگان بزرگ، و با توجه به شناخت نیازهای بازار برق صنعتی و شرکت‌های توزیع، شرکت دمیتاش را که یکی از خوشنام‌ترین و فنی‌ترین تولید کنندگان تجهیزات فشار متوسط کشور ترکیه است، انتخاب نمود. با توجه به اینکه مدیران توان پیشتاز کلید به دنبال یک تجارت طولانی مدت بوده اند بنابراین در انتخاب برند مسائلی از جمله انتخاب محصول با کیفیت بالا، امکان دسترسی آسان و سریع ، امکان ارائه خدمات فنی وپشتیبانی پس از فروش را در نظر گرفته اند.
با همکاری و راهنمایی مدیران و متخصصان شرکت‌های توزیع، توان پیشتاز با برند دمیتاش موفق شده است همکاری مؤثر و کارایی را با شرکت‌های توزیع برق نواحی تهران، استان های سمنان، گلستان، مازندران, قزوین، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، آذبایجان شرقی و غربی داشته و در لیست تأمین کنندگان تجهیزات این مناطق قرار گیرد.
محصولات
 
 
دژنکتور گازی
دژنکتور خلا
سکسیونر قابل قطع

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا