اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

لاوان تابلو

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع تابلو فشار متوسط کمپکت 20 کیلوولت
پست کمپکت
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- بلوار اشرفی اصفهانی- بالاتر از میدان پونک- کوچه 21- پلاک 10
تلفن دفتر :
021-44478695
فاکس دفتر :
021-44479049
آدرس کارخانه :
کرمان- شهرک صنعتی شماره 2 (خضراء)، بلوار ملیکا- خیابان ملیکا 2
تلفن کارخانه :
034-33386168-9 - 33386411-14
فاکس کارخانه :
034-33386168
وبسایت :
www.lavantablo.com
ایمیل :
info@lavantablo.com
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان : شرکت نیرومان صنعت سپاهان 32240158-031
درباره شرکت
 
شرکت لاوان تابلو در سال 1382 با تفکراتی نوین و مبتنی بر جدیدترین روش های روز دنیا و تحت استانداردهای معتبر بین المللی و داخلی و اهتمام به دو اصل ارتقاء کیفیت و کسب رضایت مشتری با هسته مهندسی کارآمد در زمینه طراحی و تولید انواع تابلوهای فشار ضعیف و فشار متوسط در مدل های فیکس و کشویی و تابلوهای پروسس و کنترل پا به عرصه صنعت برق کشور گذاشت و در سال های فعالیت خود با کسب استانداردهای محصول و سیستم، آموزش مستمر، بهره گیری از بهترین تکنولوژی های روز دنیا، خلاقیت ، تلاش و همدلی مدیران، کارشناسان و کارکنان یکی از موفق ترین را الگوهای جهانی یعنی ISO9001-2008 در شرکت پیاده سازی نموده و موفق به اخذتایپ تست محصولات LV و MV از لابراتوار Veiki VNL مجارستان گردید.
شرکت لاوان تابلو با شناخت و درک صحیح خلاءهای موجود تصمیم گرفت تا با استفاده از تجربیات خود وارد عرصه های جدیدی شده و توانمندیهای خود را در این عرصه ها به نمایش بگذارد که این تصمیمات در سال 1389 منجر به تشکیل گروه صنعتی لاوان گردید.
محصولات
 
تابلو های فشار ضعیف :
کشویی
فیکس
بانک خازنی
حفاظت و کنترل
تابلو های فشار متوسط :
AIS
GIS
طرح سنتی
تابلو های کنترل و پروسس :
PLC
کنترل و ابزار دقیق
پست :
پست کمپکت
پست موبایل (سیار)

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا