اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

پاوران کنترل

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع تابلو های فشار ضعیف
انواع تابلو فشار متوسط کمپکت 20 کیلوولت
انواع تابلوهای کنتور برق مجموعه های مسکونی و تجاری
مدیر عامل :
احمدرضا چنگیز
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
خیابان فردوسی- ابتدای منوچهری- پلاک 1- طبقه اول
تلفن دفتر :
031-32230324 - 32223377 - 32201120
09131117422
فاکس دفتر :
031-32216475
آدرس کارخانه :
شهرک صنعتی جی- خیابان اصلی- بین خیابان یکم و دوم- پلاک 4
تلفن کارخانه :
031-35724300
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.poweronco.com
ایمیل :
info@poweronco.com
درباره شرکت
 
گروه مهندسی پاوران از سال 1367 فعالیت رسمی خود را در حوزه برق و الکترونیک آغاز نمود و در طی دو دهه فعالیت ضمن تغییراتی در قالب شرکت پاوران کنترل موضوع فعالیت خود را به طراحی و مهندسی و تولید انواع تابلو های برق LV و تابلو های برق MV و نیز اجرای پروژه های برق و اتوماسیون صنعتی اختصاص داده است. ارتباط فنی و بازرگانی نزدیک با شرکت های مطرح دنیا در اتوماسیون صنعتی مانند OMRAN ژاپن و PHOENIX CONTACT آلمان و نیز بزرگترین شرکت سازنده تابلو برق یعنی RITTAL آلمان توانسته است در بهره گیری از تکنولوژی روز صنعت برق و پویایی این شرکت نقش موثری داشته باشد.
اجرای بیش از دهها پروژه بصورت EP یا EPC و نیز ساخت و تولید تابلو های قدرت و کنترل در صنایع مختلف از جمله صنایع آهن و فولاد سیمان ، کاشی و سرامیک ، آب و فضلاب ، صنایع شیمیایی ، نفت و گاز ، صنایع سنگ ، صنایع نساجی پشتوانه تجربی و مهندسی 20 ساله این شرکت می باشد. این شرکت علاوه بر امکانات تدارکاتی داخلی و خارجی و همچنین تجهیزات و کارخانه تولید تابلو های برق ، دارای گروه های مجرب در سایت های صنعتی جهت امور نصب، تست و راه اندازی می باشد. استقرار سیستم مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد ISO 9001-2008 و نیز گواهینامه ایمنی و بهداشت حرفه ای مطابق با استاندارد OHSAS 18001-2007 از موسسه IQNET-DQS و عضویت در انجمن صنایع برق و الکترونیک و اخذ پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن برای تولید انواع تابلو های برق از مجوزهای این شرکت می باشد. بخش طراحی و مهندسی و نیز بازرگانی این شرکت در محل دفتر مرکزی مستقر و کارخانه تولیدی آن در شهرک صنعتی جی در همجواری فرودگاه اصفهان واقع گردیده است.
توانمندی های اجرائی ، سهولت تامین قطعات و نیز وجود امکانات کارگاهی مناسب در کنار بخش خدمات پس از فروش همگی به منظور برآورد همه جانبه نیاز مشتریان شکل گرفته که احترام به نیاز مشتریان در سرلوحه اهداف این شرکت قرار دارد و بنا بر این باور شرکت پاوران به عنوان یک شریک تجاری مطمئن، همیشه و در هر حال در کنار مشتریان خود قرار دارد. شرکت پاوران کنترل معتقد است موفقیت درکار زمانی محقق میشود که نتیجه مطلوبی از انجام سفارش مشتری و حتی بیش از نیاز وی حاصل شود. هدف ما توسعه و بسط کمی و کیفی کار در نتیجه ترغیب مشتریان از طریق ارائه راه حل های موثر در هزینه ها و سرویس و نگهداری پروژه های آنان می باشد.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا