اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

نیپکو ایمن ایستا الکتریک

ایمن ایستا الکتریک ( نیپکو )

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
تابلو های فشار ضعیف
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان وزرا- خیابان شهید احمدیان(پانزدهم)- پلاک24-طبقه اول
تلفن دفتر :
021-88708136-7
فاکس دفتر :
021-88708135
آدرس کارخانه :
کرج- شهرک صنعتی اشتهارد- بلوار ابوریحان- بلوار ملاصدرا غربی- خیابان گلشن سوم- انتهای گلشن پنجم- کوچه گلبن چهارم (فاز 2، قطعه 1724)
تلفن کارخانه :
026-37777337-9
فاکس کارخانه :
026-37777336
وبسایت :
www.eiseco.com
ایمیل :
info@eiseco.com
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان : شرکت نیرومان صنعت 32240158-031
درباره شرکت
 
شرکت نور ایستا پلاستیک (نیپکو) به عنوان شرکت مادر و تنها تولید کننده کامپوزیتها به روش SMC در ایران که اولین بار در سال 1377 تکنولوژی مذکور را جهت تولید قطعات خودرویی وارد کشور کرد، با اتکا به مزیت نسبی شرکت یعنی سرمایه گذاری اولیه انجام شده جهت خرید ماشین آلات مورد نیاز جهت تولید قطعات کامپوزیت به روش SMC و همچنین در اختیار داشتن تنها خط تولید مواد اولیه ی SMC در خاورمیانه، بر آن شد تا به منظور توسعه فرهنگ استفاده از کامپوزیتها در صنایع الکتریکی خصوصاً صنعت توزیع نیروی برق و ارایه جایگزین مناسب برای تابلوهای سُنتی فلزی مخصوصاً در شرایط محیطی با رطوبت بالا و به منظور پایان دادن به دغدغه های مربوط به خوردگی، برق گرفتگی و … ، با تأسیس شرکت ایمن ایستا الکتریک و عقد قرارداد همکاری با شرکت EBG آلمان، به صورت تخصصی ساخت تابلوهای برق و جعبه های انشعاب با بدنه ی کامپوزیت (SMC) را در دستور کار خود قرار دهد. با توجه به تنوع تابلوهای مورد استفاده در صنایع الکتریکی و هزینه ی بسیار بالای تهیه ی قالبهای مورد نیاز برای تولید هر نوع تابلو، شرکت ایمن ایستا الکتریک با تمرکز بر بخش فشار ضعیف و کنترل با خرید قالبهای مورد نیاز جهت تولید تابلوهای بارانی (Outdoor) مورد استفاده در بخشهای مختلف صنعت از جمله بخش توزیع انرژی الکتریکی در حوزه ی فشار ضعیف، سیستمهای کنترل، تابلوهای مورد استفاده در صنایع نفت و گاز و … برآن شد تا با بهره گیری از این تکنولوژی و بومی سازی آن بتواند گامی هر چند کوچک در جهت تعالی صنعت کشور بردارد.
هم اکنون شرکت نیپکو با تجهیز خطوط وایرینگ و مونتاژ قطعات الکتریکی توانسته با دریافت تاییدیه ی دایم از شرکت توانیر به عضویت انجمن صنفی سازندگان تابلوهای برق درآمده و با حضور فعال در مناقصات مربوط به تابلوهای توزیع فشار ضعیف و واگذاری نمایندگی در شهرهای شمالی و جنوبی کشور تبدیل به یکی از اعضای فعال این انجمن گردد. لازم به ذکر است با توجه به مزیت نسبی تابلوهای بدنه کامپوزیتی تولیدی در مناطق با رطوبت بالا این شرکت تا کنون توانسته تعامل خوبی با شرکتهای توزیع مناطق شمالی و جنوبی کشور ایجاد کرده همچنین بتواند در پروژه های نفتی مناطق جنوب کشور حضور قابل توجهی داشته باشد.
محصولات
 
 
تابلوهای برق با بدنه کامپوزیت

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا