اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

شهاب توشه

اطلاعات شرکت
شماره ثبت :
نوع فعالیت :
لامپ گازی بخار جیوه و سدیم
مدیر عامل :
اطلاعات تماس
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان بخارست- کوی چهارم- پلاک 31- واحد 8
تلفن دفتر :
021-88812462
فاکس دفتر :
آدرس کارخانه :
ساوه- شهر صنعتی کاوه- خیابان21- پلاک39
تلفن کارخانه :
0864-2346451
فاکس کارخانه :
0864-2346446
وبسایت :
www.shahabtousheh.com
ایمیل :
info@shahabtousheh.com
نمایندگی ها
نماینده اصفهان : بازرگانی افهام 32241800-031
درباره شرکت
شرکت شهاب‌ توشه در سال 1378 تاسیس گردید و زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری پارس توشه می باشد. شرکت سرمایه گذاری پارس توشه در حال حاضر 20 شرکت تولیدی و بازرگانی را تحت پوشش خود دارد و در زمینه لوازم خانگی، لامپ و روشنایی، برق، شیمی و پترو شیمی، بازرگانی و خدماتی فعالیت دارد. شرکت شهاب‌توشه همبسته شرکت لامپ پارس شهاب است.که اولین و بزرگترین تولیدکننده لامپ روشنایی در ایران است و از سال 1348 در حال فعالیت است.شرکت شهاب توشه همگام با تحولات سریع تکنولوژی و ورود محصولات LED به صنعت روشنایی، در سال 1391 به عرضه چراغ‌های پروژکتوری و خیابانی LED در توان¬ها و اشکال مختلف و مطابق با استانداردهای جهانی اقدام نمود. و در حال حاضر انواع پروژکتورهای LED، چراغهای COB، وال واشر، اسپات و چراغهای خیابانی را در سبد محصولات خود عرضه می کند.شرکت شهاب توشه با تمرکز بر تامین‌کنندگان مواد اولیه با کیفیت بالا، توجه به سیستم‌های مدیریت کیفیت، تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفیت محصولات، کسب تاییدیه‌های کیفی معتبر، توجه به ساز وکارهای رسیدگی به شکایات مشتریان، ارتقاء سطح دانش کارکنان و … همواره تمامی مساعی خود را در جهت ارائه محصولاتی با کیفیت و جلب رضایت مشتریان به کار برده است.
محصولات
چراغ خیابانی LED
لامپ بخارجیوه
لامپ بخارسدیم
پروژکتور
سولار

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا