اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

احداث گستر نیرو پارس

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
پایه های روشنایی
مدیر عامل :
فرهاد مستاجران
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
اصفهان- چهارباغ بالا- مجتمع کوثر- طبقه4- واحد 630
تلفن دفتر :
031-36204848
فاکس دفتر :
031-36204268
آدرس کارخانه :
اصفهان - شهرک صنعتی مورچه خورت- فاز یک- خیابان ابوریحان ششم- پلاک 266
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.egnpco.com
ایمیل :
info@egnpco.com
درباره شرکت
 
دفتر مهندسی این شرکت با استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری و مطابق با استانداردهای معتبر ملی و بین المللی قادر به طراحی و اجرای روشنایی درون وبرون شهری با هدف افزایش ایمنی می باشد همچنین در جهت ایجاد روشنایی مطلوب در محوطه های وسیع، میادین، پایانه های بنادر، فرودگاه ها و استادیوم های ورزشی با استفاده از برج های روشنایی سبد متحرک و ثابت طراحی واجرا می گردد. کارخانه شرکت مهندسی احداث گستر نیروی پارس با بهره گیری از امکانات مناسب و پرسنل متخصص و مجرب یکی از پیشگامان تولید در عرصه صنعت برق و مخابرات بوده و آمادگی انجام کلیه سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن را دارا می باشد. تمامی قسمت های معبر که از نظر استفاده کننده گان آن ( وسایل نقلیه و اشخاص پیاده ) اهمیت دارد، باید از روشنایی کامل برخوردار باشد، لذا برای رسیدن به این هدف نیازمند سیستم روشنایی معابر مناسب هستیم که با دقت و ظرافت کامل طراحی و اجرا شود. طراحی این سیستم باید به گونه ای باشد که علاوه بر در نظر داشتن موارد فوق، شکل ظاهری آن نیز در روز وشب از زیبایی لازم بهره مند بوده و تاثیر مناسبی بر ساختمان و محیط اطراف داشته باشد. شرکت مهندسی احداث گستر نیروی پارس با یاری پروردگار متعال با همت گروهی از بهترین متخصصین و مهندسین برق و ساختمان کشور تاسیس گردیده و این شرکت با توان مالی و اجرائی بالا امکانات پیشرفته سخت افزاری و نرم افزاری و اخذ مجوزهای تخصصی لازم بر اساس آئینه ها و استانداردهای معتبر داخلی آمادگی هرگونه پروژه های مرتبط با برق و ساختمان را دارا می باشد. حرکت بر زیرساخت های فنی و مدیریتی در کشور با تکیه بر اخلاق حرفه ای و استفاده از استانداردهای مدیریت کیفیت و ایمنی از جمله مبانی و اصول کار این شرکت است.
محصولات
 
 
برج روشنایی
دکل استادیومی
پایه چراغ تاشو
پایه چراغ معابر
پایه چراغ طرح کمان
پایه چراغ پارکی
پایه چراغ پارکی طرح درخت
پایه چراغ پارکی طرح دلفین

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا