اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

برقگیر توس

اطلاعات شرکت
شماره ثبت :
نوع فعالیت :
برقگیر 20 کیلو ولت
مدیر عامل :
اطلاعات تماس
آدرس دفتر مرکزی :
تلفن دفتر :
فاکس دفتر :
آدرس کارخانه :
مشهد- شهرک صنعتی توس- فاز یک- بلوار تلاش- خیابان دهم- قطعه 497
تلفن کارخانه :
051-35411173
فاکس کارخانه :
051-35413014-6
وبسایت :
www.btc-co.com
ایمیل :
barghgir_toos_co@yahoo.com
نمایندگی ها
نماینده اصفهان: خیابان نشاط- ساختمان نشاط- واحد 4- شرکت توان آوران 32645031-031
درباره شرکت
شرکت فنی توس نیرو در سال 78 خواهان انتقال دانش فنی ساخت برق گیر از طریق معاونت برق و نیرو دفتر همکاریهای فن آوری ریاست جمهوری گردید. معاونت برق و نیرو با بررسی توجیه فنی و اقتصادی پروژه و همچنین انجام چندین جلسه مشترک با مسئولین بخشهای مختلف شرکت توانیر و شرکت فنی توس نیرو ، با اطمینان از عزم جدی شرکت فنی توس نیرو اقدام به برقراری تماس و مذاکرات حضوری یا مکاتبه ای با چندین شرکت و موسسه تحقیقاتی از کشورهای روسیه ، اکراین ، هند و فرانسه نمود. با توجه به جایگاه و اهمیت دانش فنی ساخت برق گیر بجهت اقتصادی و فنی ( در زمره نیمه هادیها محسوب میشود ) فرانسه انتخاب گردید.
محصولات
برقگیر پلیمری 33 کیلو ولت - 10 کیلو آمپر
برقگیر پلیمری 24 کیلو ولت - 10 کیلو آمپر
برقگیر پلیمری 20 کیلو ولت - 10 کیلو آمپر
برقگیر پلیمری 11 کیلو ولت - 10 کیلو آمپر

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا