اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

آرا نیرو سپاهان

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
مقره های سیلیکونی کششی و سوزنی
کات اوت فیوز – کلید جداساز هوایی
فیوز المنت
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
 
تلفن دفتر :
 
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
اصفهان- شهرک صنعتی جی- انتهای خیابان یکم- فرعی چهارم- پلاک161
تلفن کارخانه :
031-35722233
09133163720
فاکس کارخانه :
031-35722233
وبسایت :
www.araniroo.com
ایمیل :
m_araniroo@yahoo.com
درباره شرکت
 
شرکت آرانیرو سپاهان با تجربه کاری حدود 25 سال و همکاری سی نفر از کارشناسان برق و مکانیک و کادری بیش از 180 نفر از پانزده سال پیش اولین کارخانه مجهز خود را در شهرک صنعتی جی اصفهان(جاده فرودگاه) در زمینی به مساحت شانزده هزار متر مربع با زیر بنایی حدود 8000 متر مربع سوله سر پوشیده، شامل کارگاه های مدرن ریخته گری، آبکاری الکترولیت، آبکاری گالوانیزه گرم با توان گالوانیزه پیچ و مهره و کارگاه شات بلاست قطعات، کارگاه سنگ زنی قطعات، کارگاه قطعه سازی شامل واحد های تراش، پرس، فورجینگ، پیچ سازی و مجهز به جرثقیل 20 تن و لیفتراک و پرسهای پیچی، ضربه ای و هیدرولیک و پنوماتیک و کششی و غلطکهای مختلف و ماشین آلات تولید لوله های عایق فایبرگلاس و کارگاه های نقاشی، نجاری، مقره، مونتاژ، المنت، آزمایشگاه و نیروگاه کامل اضطراری و ایستگاههای هوا و گاز با خروجی 400 متر مکعب در ساعت و 60 پوند فشار میباشد.
محصولاتی که تماماً از مواد اولیه خام در کارخانجات این شرکت تولید می شوند عبارتند از: انواع کات اوت فیوزهای 20 و 33 و 63 و 132 کیلوولت در رنجهای 100 و 200 و 300 آمپر، انواع کلیدهای جداکننده هوایی200 و400 آمپر، یونیت فیوز 132 کیلوولت، انواع کات اوت سه فاز با قطع همزمان 20 و 33 کیلوولت، فیوزالمنت تندسوز و کندسوز و تنها تولید کننده فیوزهای دو زمانه در آمپرهای مختلف جهت خطوط 11 و 20 و 33 و 63 و 132 کیلوولت می باشدو تماماً مطابق با استانداردهای IEC282/2,ANSI,NEMAتولید و دارای استاندارد مدیریت تضمین کیفیت ISO 9001-2000 از IMQایتالیا می باشد و اخیراً پس از 5/2 سال تلاش موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران شده است.
واحد تحقیق و توسعه (R&D)این شرکت هر ساله علاوه بر راه اندازی خطوط مکانیزه و قالبهای جدید نسبت به ارائه حداقل یک طرح جدید در زمینه محافظت کننده های خطوط توزیع اقدام می نماید که طرح های جدید پس از گذراندن تستهای اولیه در آزمایشگاه آکرودیته استاندارد و در مناطق پرفشار جغرافیایی و ولتاژی روی خطوط انتقال برق برای حداقل شش ماه نصب و مورد بهره برداری و ارزیابی قرار می گیرد و پس از تائید نهایی توسط کارشناسان اصلح از نظر کیفی و کمی، روی خط تولید قرار گرفته و به بازار عرضه می گردد، ما خود را موظف به همجواری و ارتباط نزدیک با بهره برداران محترم جهت جویا شدن نظرات آنان و بهینه سازی محصولات خود می دانیم و در همین راستا سمینارهای آموزشی این شرکت در زمینه بهره برداری بهتر از انواع کات اوت فیوز و فیوزالمنت و نحوه انتخاب فیوزها در خطوط انتقال نیرو (کردینه کردن خط) برای خیلی از مصرف کنندگان این محصولات، برگزار و از نتایج دوره ها ابراز رضایت شده است. ما با تولید محصولاتی تماماً ایرانی با کیفیتی در خور شأن مصرف کنندگان توانسته ایم حضوری منطقی در کنار رقیبان قدری چون کشورهای اروپایی از نظر کیفی و از نظر کمی و اقتصادی چون کشور چین در کشورهای همجوار مثل عراق و افغانستان داشته باشیم.
محصولات
 
 
مقره 33 کیلوولت سیلیکونی با خزش مقره 1140 کات اوت
مقره 20کیلو ولت سیلیکونی با خزش 860 میلیمترکات اوت
کات اوت سوئیچ سرامیکی ، 33 کیلو ولت ، 200 آمپر با خزش 840 میلیمتر
کات اوت سوئیچ سیلیکونی 33 کیلو ولت ، 630 آمپر با خزش 1040 میلیمتر
کات اوت سوئیچ سیلیکونی 20 کیلو ولت 630 آمپر با خزش مقره 860 میلیمتر
کات اوت سوئیچ سیلیکونی 33 کیلو ولت 200 آمپر با خزش مقره 1040 میلیمتر
کات اوت سوئیچ سیلیکونی 20 کیلوولت 200 آمپر با خزش مقره 860 میلیمتر
کات اوت سه فاز 20 کیلو ولت خزش مقره 860
کات اوت سه فاز 33 کیلو ولت خزش مقره 1040
فیوز لینک

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا