اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

بسپار سازه الوند

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
مقره های سیلیکونی کششی و سوزنی
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان شهید کلاهدوز- خیابان آقامیری- خیابان بهرنگ- پلاک 9 طبقه -واحد 12
تلفن دفتر :
021-22916847
فاکس دفتر :
021-22781909
آدرس کارخانه :
 
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.baspar-sazeh.com
ایمیل :
info@baspar-sazeh.com
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان: خیابان فردوسی- خیابان موحدیان- چهار راه اسفندیار بیک- ابزار برق اسپادانا      32209409-031
درباره شرکت
 
شرکت بسپار سازه الوند فعالیت خود را از سال 1381 همزمان با پیشرفت های جهانی در صنعت برق و نیز با توجه به نیاز بازار بزرگ برق داخل کشور به وجود مقره هایی با طول عمر بیشتر و قابلیت های بالاتر، تولید تخصصی مقره های سیلیکونی را بر پایه 20 سال تجربه تیم فنی و مهندسی خود و مطابق با استاندارد های IEC61109 , IEC61952 آغاز نمود. گذشت بیش از یک دهه از تولید موفق این محصول و استفاده در اقلیم های متفاوت در سراسر کشور عزیزمان ایران ، نشان از کیفیت بالای آنها می باشد.
1- استانهای جنوبی و نوار ساحلی جنوب ایران در اکثر فصول سال دارای آب و هوای بسیار گرم و مرطوب بوده که گاهی همراه با گرد و غبار و آلودگی های نمکی ، شیمیایی و رادیواکتیو می باشد.
2- بخش های مرکزی ایران همچون استانهای یزد و اصفهان و مرکزی ، با اکثریت پوشش کویری و بیابانی ، دارای زمستان های سرد و خشک و تابستانهای گرم همراه با تابش مستقیم خورشید و وزش بادهای گرم و سوزان به همراه شن و ماسه می باشد. وجود این شن و ماسه ها در چنین شرایطی می تواند موجبات فرسایش زود هنگام هرگونه رابر یا پلیمری را فراهم نماید.
3- آب و هوای فوق العاده مرطوب نوار ساحلی دریای خزر در استانهای گیلان، مازندران و گلستان احتمال نفوذ رطوبت، خوردگی و رشد جلبک های دریای را می افزاید.
4- مناطق شمال غرب و غرب ایران مانند آذربایجان های شرقی و غربی و اردبیل دارای زمستان های بسیار سرد می باشند. با توجه به برودت هوا که گاه تا 45 - درجه سانتیگراد می رسد و همچنین موقعیت جغرافیای مناطق که اکثرا برف گیر می باشند ، مقره ها باید دارای ساختار بسیار مستحکمی به جهت انبساط و انقباض های ناشی از یخ زدگی در اتصالات و عدم عبور جریان هنگام پر شدن برف میان چترها باشند.
5- وجود ریزگردها در سالهای اخیر در بخش های غرب و جنوب غربی کشور احتمال پدیده تجزیه یا شکست پیوندهای بین مولکولی را بر روی مصنوعات پلیمری که در معرض جریانهای فشار قوی برق قرار دارند افزایش می دهد.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا