اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

فروشگاه اینترنتی تی برق

سیم و کابل کاشان

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
سیم مسی
سیم آلومینیوم فولاد
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
تهران- خیابان ملاصدرا- خیابان شیراز شمالی- خیابان حکیم اعظم- پلاک 11- طبقه اول- واحد 4 و 5
تلفن دفتر :
021-88051683-4
فاکس دفتر :
021-88051685
آدرس کارخانه :
کاشان- شهر صنعتی راوند- خیابان شماره 6- بلوار شماره 4 غربی
تلفن کارخانه :
031-55534143
فاکس کارخانه :
031-55534133
وبسایت :
www.kashancable.ir
ایمیل :
factory@kashancable.com
درباره شرکت
 
مجموعه صنایع کابل کاشان در سال 1362 به شماره ثبت 5689 در شهرستان کاشان تأسیس و پس از آن کارخانه شرکت در راستای تولید انواع هادیهای مصرفی خطوط توزیع، فوق توزیع و انتقال در شهرک صنعتی راوند کاشان راه اندازی گردید. در سالهای نخستین، این شرکت با تولید انواع سیم های هادی مصرفی شرکت های توزیع نیروی برق و برق های منطقه ای توانست جایگاه خود را به عنوان یک تولید کننده خوشنام در این صنعت مهم و استراتژیک تثبیت نماید. در سال 1389 پس از اخذ تاییدیه های لازم از سوی شرکت توانیر، تولید انبوه هادیهای مذکور در تمامی رده ها و سایزهای مورد نیاز صنعت برق کشور در این مجموعه ادامه یافته است. در حال حاضر این شرکت با فراهم نمودن کلیه امکانات، دستگاه ها و تجهیزات لازم، امکان تولید هادی های مسی، تمام آلومینیومی، آلومینیوم مغز فولاد، آلومینیوم آلیاژی، سیمهای محافظ فولادی، سیمهای محافظ حاوی فیبر نوری و انواع هادیهای پرظرفیت از جمله هادیهای ACSS/RW، ACSS/TW و ACCC را در مجموعه خود فراهم نموده و پس از انجام موفقیت آمیز تمامی آزمایشات طراحی، نوعی و نمونه ای بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی در آزمایشگاههای معتبر داخلی و خارجی، همچون SECRI، توانسته است محصولات خود را به بسیاری از شرکتهای برق منطقه ای، شرکت های توزیع نیروی برق و صنایع کوچک و بزرگ ارائه نماید. این شرکت با ظرفیت تولید سالانه 55000 تن و همچنین تأیید و قرار گرفتن در Vendor List شرکت های صنایع ملی مس ایران، فولاد، نفت، گاز و معادن کشور و همچنین با صادرات گسترده به کشورهای همسایه، توانسته است در چند سال اخیر خود را به عنوان یکی از قطبهای تولید هادیهای مورد استفاده در صنعت برق کشور معرفی نماید. شرکت صنایع کابل کاشان با برخورداری از پشتوانه غنی علمی در زمینه ساخت هادی های خطوط هوایی انتقال نیرو، گامی راسخ در راه تولید انواع هادی ها نهاده تا بعنوان یک واحد صنعتی خودکفا، نقش خود را در انتقال دانش فنی و تولید محصولات با کیفیت در صنعت ایفا نموده و موجبات اعتلای مرز و بوم مقدس کشور را فراهم نماید.
محصولات
 
سیم های محافظ
سیم های مسی سیستم زمین
هادی های پرظرفیت ACCC
هادی های پرظرفیت ACSS

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا