اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

تکامل صنعت برق

تکامل صنعت برق

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع کلید اتوماتیک
انواع کنتاکتور روشنایی
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
اصفهان- منطقه صنعتی دولت آباد- خیابان مالک اشتر- خیابان بهار دوم- پلاک ۱۷
تلفن دفتر :
031-45836539
09133106803
فاکس دفتر :
031-45836530
آدرس کارخانه :
اصفهان- شهرک صنعتی جی- خیابان اصلی- پلاک 14
تلفن کارخانه :
 
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
www.takamolsanat.com
ایمیل :
info@takamolsanat.com
درباره شرکت
 
این واحد تولیدی خصوصی در سال ۱۳۵۹ به نام موسسه برق صنعتی تکامل تاسیس و در رشته برق صنعتی با ساخت، مونتاژ، نصب و راه‌اندازی تابلوهای برق صنعتی در بخش های مختلف صنعت شروع به کار نمود. طراحی و ساخت مدارهای الکتریکی، راه ندازی ژنراتورهای اتوماتیک و بانک های خازنی نیز جزء تولیدات این واحد بوده است. با ورود تکنولوژی نو در بخش الکترونیک صنعتی، مدیران این موسسه نیز با ارتقاء سطح علمی خود و کسب تحصیلات دانشگاهی در این رشته این امکان را بوجود آوردند که بتوان در کنار ساخت تابلوهای برق صنعتی تولیداتی را نیز در این راستا بدست آورد لذا در سال ۱۳۶۶ این واحد بنام موسسه مهندسی برق و الکترونیک صنعتی تکامل تغییر نام یافت وچندی بعد با ارتقاء سطح کیفی تابلوهای برق و مطابقت آنها با استانداردهای موجود رعایت گردید. ساخت دیمرهای الکترونیکی جهت نور پردازی سالن های نمایش و ساخت مدارهای کنترل الکترونیکی تحریک ژنراتور، انجام و به بهره برداری رسید. این موسسه در سال ۱۳۷۱ ساخت قالب های پلاستیکی و فلزی کامل دستگاه‌های کنترلی و حفاظتی پرمصرف در تابلوهای برق را شروع و ضمن شباهت آنها با نمونه شرکت شیله آلمانی سیستمهای (کنترل فاز، تایمر صنعتی، تایمر القائی، و کنترل سطح مایعات) الکترونیکی را طراحی و ساخت که با ورود این تجهیزات به بازار داخلی رقیب نمونه خارجی گردید. ساخت سیستم کنترل دور ماشین های DC که در آن تاریخ مورد مصرف بخش های مختلف صنعتی بود در دستور کار قرار گرفت و ضمن طراحی مدار قدرت و کنترل آن و آزمایشات کافی در شرایط متفاوت این سیستم بصورت الکترونیکی کامل با SCR و مدارهای تفکیک شده پالسر تریستورها ساخته و به بهره برداری رسید. با ورود AC درایو و با جایگزین شدن آن بجای ماشین های DC کلیه ی بخش های صنعت به دلیل سهولت استفاه و کنترل بهتر به این سیستم روی آوردند به همین دلیل این موسسه نیز تولید خود را در این بخش به این سیستم معطوف نمود و از سال ۱۳۷۹ ساخت کنترل دور الکترو موتورهای AC آسنکرون را به روش SPWM شروع و ضمن طراحی مناسب در بخش سخت افزار و نرم افزار این امکان حاصل شد که این سیستم به سهولت توسط اپراتورها به کار گرفته شود. این دستگاه اکنون از توان (‎۴ – ۲۰۰ KW) تولید و با برند «تکامل صنعت» ارائه میگردد.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا