اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

سان نیرو سروش سانیر

سان نیرو سروش ( سانیر )

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع کلید مینیاتوری
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
اصفهان- خیابان هشت بهشت غربی- حدفاصل ملک و گلزار- ساختمان جام جم- طبقه دوم- واحد21
تلفن دفتر :
031-32651316
فاکس دفتر :
031-32641677
آدرس کارخانه :
اصفهان- شهرک صنعتی جی- خیابان چهارم- پلاک 122
تلفن کارخانه :
031-35723423
فاکس کارخانه :
031-35723424
وبسایت :
www.sunirco.ir
ایمیل :
 
درباره شرکت
 
شرکت سانیر باتوجه به پشتوانه عظیم علمی و تجربی در زمینه های مختلف تولید و بازرگانی در صنعت برق کشور و در راستای چشم اندازی به وسعت عبور از مرزهای داخلی و ورود به بازار صنعت جهانی تأسیس گردید. ازجمله اهداف شکل گیری این شرکت باتوجه به حضور پر رنگ و تأثیر گذار مدیران آن در عرصه های گوناگون صنعت برق کشور، ورود به عرصه ای نوین به همراه همسویی با حرکت شتابنده علم و دانش روز می باشد. ورود تجهیزات و دستگاههای مختلف روز دنیا در قالب خط تولید و تستهای آزمایشگاهی به همراه آخرین دستاوردهای این عرصه از جمله ی این همراهی با مجموعه ای از بهترین و مدرنترین شرکتهای معتبر دنیا می باشد. خانواده سانیر با مجموعه ای کامل از کلیه محصولات برق صنعتی، نسبت به ایجاد خط تولید کلیدهای مینیاتوری و محافظ جان، کنتاکتور، کلید اتوماتیک و ... کلیه مراحل نرم افزاری مربوطه را طی نموده و هم اینک ضمن به انجام رساندن پروسه سخت افزاری آن و با همکاری با شرکتهای معتبر خارجی شرایطی جدید در تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی در راستای آخرین دستاوردهای روز دنیا را دستور کار خود قرار داده است.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا