اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

برقگیر پایا

انتقال توان پایدار ( برقگیر پایا )

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
برقگیر 20 کیلو ولت
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
 
تلفن دفتر :
 
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
اصفهان- شهرک صنعتی دولت آباد- خیابان دکتر حسابی- پلاک 35
تلفن کارخانه :
031-34414553
فاکس کارخانه :
 
وبسایت :
 
ایمیل :
info@paya-ept.com
 
نمایندگی ها
 
نماینده اصفهان : خیابان پروین مقابل پارک کوهسار- ( شرکت پارس آیریک ) 03132502567

 

درباره شرکت
 
شرکت انتقال توان پایدار تولید کننده انواع برقگیر اکسید روی و با نام تجاری برقگیر پایا در ایران می‌باشد. این شرکت در سال 1393 با هدف تولید انواع برقگیر و تحقیق در زمینه حفاظت اضافه ولتاژ تاسیس گردیده است. حضور اساتید دانشگاهی در کنار مهندسین با تجربه ، واحد تحقیق و توسعه این شرکت را تبدیل به نمونه بارز همکاری دانشگاه و صنعت در زمینه طراحی، تولید و توسعه انواع برقگیر در ایران نموده است. محصولات این شرکت شامل برقگیرهای پلیمری فشارمتوسط در دو نوع هوایی (Outdoor) و برقگیرهای تابلویی (Indoor) همراه با تجهیزات جانبی برقگیر از جمله دیسکانکتور ، شمارنده و نیز انواع برقگیر فشار ضعیف (SPD) می‎باشد. محصولات تولیدی دارای 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش نامحدود می باشد. از خدمات مهندسی این شرکت، برگزاری سمینارهای آموزشی شناخت، طراحی و تست انواع برقگیر، مشاوره به شرکت های برق و مخابرات کشور جهت طراحی سیستم حفاظت اضافه ولتاژ شبکه های تولید، انتقال، توزیع می باشد. امید است تا بتوانیم گامی کوچک اما موثر در راستای خودکفایی ملی و اقتصاد مقاومتی کشور برداشته باشیم.

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا