اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

کیان بسپار صفاهان

کیان بسپار صفاهان

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
کفشک عایقی ترانسفورماتور
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
 
تلفن دفتر :
09133064044
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
اصفهان- شهرک صنعتی جی- خیابان چهارم- فرعی چهارم- پلاک 54
تلفن کارخانه :
031-35722483
فاکس کارخانه :
031-35722482
وبسایت :
www.kbsiran.com
ایمیل :
info@kbsiran.com
درباره شرکت
 
شرکت کیان بسپار صفاهان فعالیت خود را از سال 1389 در زمینه تولید انواع قطعات سیلیکونی بخصوص انواع کاور ها آغاز نموده است و همکاری تنگاتنگی با کارشناسان شرکت آرا نیرو سپاهان دارند. محصولات، درآزمایشگاه این شرکت که توسط مهندسین خبره طبق آخرین استانداردهای سیلیکونی در جهان مورد تست قرار می گیرد. این شرکت با توجه به تنگناهای اقتصادی و وجود رقبای داخلی و خارجی توانسته با کیفیت بهتر محصولاتش مورد توجه استفاده کنندگان داخلی و خارجی از جمله کشور های عراق و افغانستان قرار بگیرد.مدیریت این شرکت امید دارد با ارائه محصولات جدید خود با استفاده از نوآوری و تجربیات کارشناسان و با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی مکانهای مورد استفاده بهترین کالا را از نظر سهولت در بهره برداری و بالا بردن تاریخ مصرف و با ضمانت نامه های طویل مدت ارائه نماید.
محصولات
 
 
کاور برق گیر
کاور سیم
کاور مقره سوزنی
کاور کات اوت
کاور بوشینگ ترانس و کاور جرقه گیر
کاور بوشینگ ترانس فوق توزیع
کاور مقره سوزنی کناری
کاور کمپ
کاور باسبار

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا