اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

شروع به فعالیت وبسایت تجهیزات برق

 

با استعانت از درگاه خداوند متعال وبسایت جامع معرفی و فروش تجهیزات برق ایران شروع فعالیت رسمی خود را اعلام می دارد .

همانطوری که مستحضرید کشور ما در حال گذر از عصر صنعت و ورود به عصر فن آوری اطلاعات می باشد  و در این راستا دولت تلاش بسیاری نموده تا زیر ساخت های لازم در این حوزه را بوجود آورد ؛ از آن جمله می توان به افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور و ایجاد بستر داد و ستد بر روی فضای مجازی و ایجاد ساز و کارهای قانونی نام برد. شرکت های خصوصی نیز بر اساس ظرفیت و توانایی خود در این عرصه ورود نموده اند ولی ازآنجائیکه دیدگاه غالب ایشان بر اساس فروش تجهیزات و وسایل خرد برای عموم مردم بوده کمتر سازمانها و ارگانهای بزرگ و دولتی را پوشش داده اند؛ لذا شرکت مهندسی ستاک افروز اسپادان با این رویکرد در این عرصه ورود خواهد نمود تا خلاء حاصل از وجود یک وبسایت جامع پویا در این بخش را که بتواند اطلاعات تجهیزات و خدمات خرید و فروش درحوزه صنعت برق را بصورت لحظه ای در اختیار کاربران خود بگذارد را ، پر کند .

ایده اولیه وبسایت تجهیزات برق بر اساس منویات و اهداف عالیه شرکت مهندسی ستاک افروز اسپادان در آبانماه یک هزارو سیصدو نود و سه شمسی با توجه به خلاء موجود سامانه ای برای ارتباط میان فروشندگان کالا و مصرف کنندگان نهایی در حوزه بر خط تجهیزات برقی و همچنین معرفی صنعتگران این صنعت به عامه مردم پایه گذاری شد .

پس از قریب به یک سال طراحی و پیاده سازی آن توسط جمع کثیری از متخصصان امور رایانه و برق ، سرانجام این محصول الکترونیکی در آبانماه یک هزارو سیصدو نود چهار آماده بهره برداری گردید .

این وبسایت از امکانات گسترده ای برخوردار می باشد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم .

هسته اصلی این تارنما بر اساس فروشگاه طراحی گردیده بر این اساس تمامی تامین کنندگان کالا اعم از وارد کننده و تولید کننده  دارای مجوز فعالیت در ایران می توانند پس از هماهنگی با واحد فروش شرکت اقدام به فروش محصولات خود با برند تجاری خودشان داشته باشند . که با توجه به ورود اطلاعات توسط مدیران فروش و قیمت گذاری کالا توسط خودشان امکان بهره وری بالایی وجود دارد . طبیعی است با وجود چنین بخشی کاربران می توانند کاتالوگ آنلاین محصولات را به راحتی مطالعه نمایند .

امکان موجود دیگر شامل معرفی اصناف الکتریک و الکترونیک و پیمانکاران احداث شبکه در کل ایران می باشد . توضیح بیشتر اینکه کاربران می توانند با توجه به شهر انتخابی و رسته فعالیت مورد نظر به مشاهده اعضای عضو اتحادیه و مشخصات کامل آنان بپردازند . برای هر یک از اعضای عضو اتحادیه این امکان وجود دارد که یک صفحه شخصی در بستر اینترنت داشته باشند و به معرفی خود و نمایش مشخصات اعم از نوع فعالیت ، آدرس و ... بپردازند .

از دیگر امکانات آن می توان به نمایش تبلیغات هوشمند با توجه به نوع محصول مورد نظر کاربر و تبلیغات گروه خاص آن کالا نام برد ، در صورت تمایل به تبلیغات و داشتن سوالات بیشتر می توانید با بخش بازرگانی شرکت تماس حاصل نمایید .

 

لازم به ذکر است سعی تیم طراح این وبسایت ارائه خدمات به روز و سهل الوصول به کاربران محترم می باشد ، خواهشمند است با ارائه نقطه نظرات خود از ما را در ادامه فعالیت وبسایت تجهیزات برق همراهی فرمایید .

 

 

امتیازی ثبت نشده است

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا