اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت توزیع برق ایران

سبد خرید

ثبت سفارش

گروه محصولات
تامین کنندگان
logo-samandehi

کوشش برق اصفهان

کوشش برق اصفهان

اطلاعات شرکت
 
شماره ثبت :
 
نوع فعالیت :
انواع پایه های بتونی
پایه های روشنایی
انواع یراق آلات
مدیر عامل :
 
اطلاعات تماس
 
آدرس دفتر مرکزی :
 
تلفن دفتر :
 
فاکس دفتر :
 
آدرس کارخانه :
اصفهان- اتوبان ذوب آهن- خیابان نیروگاه(بلوار شفق)- جنب نیروگاه اصفهان
تلفن کارخانه :
031-37882202
فاکس کارخانه :
031-37882218
وبسایت :
www.kousheshco.com
ایمیل :
manager@kousheshco.com
درباره شرکت
 
شرکت کوشش برق اصفهان یکی از شرکت های وابسته به برق منطقه ای اصفهان، در سال 1375پس از اجرای اصل 44 قانون اساسی از پیکر برق منطقه ای منفک و پس از واگذاری به شرکت صبا سرانجام در سال 1385 به عنوان یک شرکت سهامی خاص پا به عرصه حیات گذاشت مدیریت و رهبری کارآمد سازمان با استعانت از نیروهای کارآزموده و با تجربه و خلاق باعث گردید تا این شرکت در سال 1389 با اخذ تندیس از وزارت کار و امور اجتماعی و اخذ لوح تقدیر از استانداری اصفهان به عنوان شرکت برتر و نمونه استان اصفهان به فعالیت های خود در عرصه صنعت کشور ادامه دهد.فعالیت های عمده این شرکت با قریب به نیم قرن سابقه درخشان در بخش های تولیدی، اجرایی و خدماتی به شرح ذیل معرفی میگردد:
بخش های تولیدی:
تولید انواع پایه های بتنی گرد پیش تنیده، قابل نصب بر روی فونداسیون، چهارگوش اچ، درب های کانال با دانه بندی مخصوص، انواع سگمنت و سایر مصنوعات بتنی. تولید انواع یراق آلات مور نیاز در شبکه توزیع، انواع پایه های فلزی روشنایی گرد و هشت وجهی، انواع سوله های صنعتی، مسکونی و انبارها. تولید ترانسفورماتورهای خاص،
بخش های اجرایی:
اجرای پروژه های ساختمانی، تاسیساتی، اداری،کارگاهی، مسکونی انبارها و..... احداث خطوط فشار قوی، فشار متوسط و فشار ضعیف
بخش های خدماتی:
بازسازی و راه اندازی کارخانجات تولیدات بتنی گرد و چهارگوش و کلیه مصنوعات سیمانی. بازسازی، نوسازی،تعمیر و تست انواع ترانسفورماتورهای توزیع و فوق توزیع با قدرت Kva 15 تا Mva 3. * تولید و تعمیر انواع ترانسفورماتور ه با قدرت Kva 15 تا Mva 3
محصولات
 
 
تعمیر انواع ترانس
تیر اچ
تیر گرد
فلزکاری
قطعات بتونی کانال برق
سگمنت

 تی برق

سامانه جامع اطلاع رسانی و فروشگاه اینترنتی صنعت توزیع برق ، اولین سایت تخصصی توزیع برق ایران می باشد . مخاطبان این سایت تمام فعالان این صنعت می باشند که به نحوی با صنعت توزیع برق کشور در ارتباط هستند .

این وبسایت اطلاع رسانی ، اطلاعات خود را از شرکت های توزیع و اتحادیه های برق جمع آوری نموده است تا کاربران بتوانند از صحت اطلاعات موجود اطمینان ورزند .

علاوه بر سامانه اطلاع رسانی ، سایت پیش رو یک فروشگاه اینترنتی نیز می باشد که تفاوت عمده ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی کشور دارد ، بدین صورت که هر محصول می تواند دارای چندین فروشنده مختلف باشد تا خریداران بتوانند به بررسی و مقایسه قیمت فروشندگان مختلف بپردازند . همچنین امکان مشاهده جداول فنی ، مشخصات کلی محصول امکان پذیر است .

طراحی سایت توسط دیجیتال مارکتینگ یلدا